//Simple is better

Hai guys!
Have a good days guys :D


Asalamualaikum hai stalker :* welcome to my diary ^^ You've in my unprivate diary. So be nice here and just read.

Status : SINGLE. BE MINE? :')

Home About Linkies Stuff

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Nur Syahirah

Hidup banyak dugaan :')
Asalamualaikum Heyooo semuaaa :* Okay harini serius syasya memang takde mood sbb pening kepala semua :'3 Lapar gila kot.... tadi tak sahur hmmm -.- Sabar syasya lagi berapa jam je ni :) Harini hari ke 9 kita puasa, Alhamdulilah ^^ Tahun ni sempat juga syasya menyambut bulan Ramadhan ni :') Hee so harini tajuk kita "Hidup banyak dugaan" Okayy korang mesti tahu dugaan tu apa kan? Dugaan tu macam cabaran dalam hidup kita, nak tahu tabahnya seseorang dalam hidup ni mestilah kena ada dugaan :) Okay semalam syasya tgok cerita 99 kali rindu, k serius memang sedih cerita tu. Syasya siap hafal ayat dia "Allah takkan menurunkan sesuatu ujian untuk hambanya, Allah akan menguji tahap kesabaran kita dahulu untuk menempuh sesuatu ujian. Kemudian Allah turunkan malaikat Jibril untuk memberi kita sesuatu dugaan, Allah rindu rengetan kita" Part tu memang sedih k... semalam dah download nak tengok cerita Bro nampak motor gua. jap lagi laptop masalah matikan balik, then tetibe terbuka cerita tu. Dalam sedar tak sedar, aku tetibe nak post pasal benda ni. Apa salahnya kalau kita sharing is caring kan :p Hee okay asal syasya tetibe post asal agama? tak pernah kan? yes... syasya dah berubah. Taknak jadi macam dulu yang degil apa semua, Sekali sekala boleh lah :p Start bulan 7 dah macam macam berlaku kat aku, tapi aku sabar je :') Kalau aku tak berubah, aku dah jadi teruk rasanya kan.. aku berubah ni bukan sebab apa, aku nak tunjuk dekat family aku yang aku boleh berubah jadi lebih baik dari dulu ^^ So, korang yang baca ni jangan lah ikut perangai kawan kawan, contohnya dia sruh ponteng sekolah, ponteng kelas, ponteng puasa ke apa ke :3 Benda yang jahat jahat lah k.. Jangan ikut. Aku pernah alami semua tu sbb tu aku cakap kat korang :)
Allah tunjuk semua ni kat family aku bukan sebab apa, Allah sayang kita semua sbb tu dia banyak beri dugaan kat kita. Hee so renung renungkan dan selamat beramal :) Asalamualaikum :*