//Simple is better

Hai guys!
Have a good days guys :D


Asalamualaikum hai stalker :* welcome to my diary ^^ You've in my unprivate diary. So be nice here and just read.

Status : SINGLE. BE MINE? :')

Home About Linkies Stuff

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Nur Syahirah

Demammm -.-
Asalamualaikum guys. Okayyy harini nak tahu tak, syasya demam -.- okayyy pening gila kepala aku ni, rasa nak hantuk kat dinding tapi kesiann pulak x) Hahaha harini hari ke-13 kita puasa, Alhamdulilah tapi ennn aku tak puasa harini :p Diam diam tau :p hahahaha sebab tadi aku muntah, then nak pengsan.... Dah lah takde orang kat rumah. lepas minum air terus terbaring. Lama kot aku tidur tapi mak aku kejut "Syasya, syasya, syasya bangun pintu terkunci bawah ni, cmne nak masuk" Dengan kepala peningnya aku buka pintu, haihh kacau line mak aku ni -_- Tapi sekarang dah okay sikit cuma kepala senoneng je. Aku takdelah macam kakak aku, kalau demam manja ngan mak aku *jeling* hahaha :p hm okayyy lah nak sambung online, nanti dah bosan i update blog okayy, kepala i tengahh pening taktahu nak update apa :p See you later guys, muah muah :*