//Simple is better

Hai guys!
Have a good days guys :D


Asalamualaikum hai stalker :* welcome to my diary ^^ You've in my unprivate diary. So be nice here and just read.

Status : SINGLE. BE MINE? :')

Home About Linkies Stuff

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Nur Syahirah

Naik sekolah ~
Asalamualaikum semua wassap wassap xp Sihat? Hee baguslah kalau sihat :) Kalau tak sihat cepat cepat makan ubat tauu xx 
Hee, so hari ni hari kedua sekolah. Semalam naik sekolah, you know? Ya Allah serius penat gila n malas :3 Bagi yang tak gi mana mana tu, mesti korang cakap seminggu cuti mcm tak cuti je kan? Yeahhh :'D
Syasya pergi Cameron, Putrajaya n Melaka. Tapi ennnn macam tak pergi je. Btw best woi pergi Cameron ._. Aku kuat makan gila kat sana. Tapi aku tak gemuk gemuk jugak. Amboi peliknya aku ni. Hahaha. Aku kejap makan, kejap makan. Yeahhh mcm orang kebulur, kat sana ada Pasar Malam. Panjang pulak tu ~ 
Memang lah mahal sikit tapi cuba bayangkan sebesar besar ayam rm3 je?! :o Hoi puas hati woi ._. 
Aku makan 3 ayam sorang sorang ilek je :p hahaha. malam sebelum balik aku, nenek aku, mak aku n kakak kakak aku beli burger, bolehlah tahan sedapnya. Hensemmmm abang tu, tergugat iman aku. Lagi tergugat iman lelaki tu tengok semua perempuan. Menggelepar habis -.- hahaha. Aku nak je duduk berhari hari, berbulan bulan, bertahun tahun, berdekad dekad. Tapi apa kan daya, aku kena sekolah -.- tapi serius best. Balik tu, singgah Putrajaya. Hah amik kau sesat lah jugak. Maaflah bapak saya tahu jalan Johor je, maklumlah orang kampung lah sangat. Hahaha :3
Lepas tu terus pergi Melaka, aku pergi dekat tempat mana ntahh. Tak ingat, maaflah saya pelupa sikit. Maklumlah dah tua ._. hehehe. Jangan marah ye ;p
Btw kat sana ennn , ramai jugak hensem . Hahaha *evil laugh* takpeee, aku ni memang suka tengok muka orang hensem tapi tak semestinya aku suka couple ngan orang hensem. kalau muka tak hensem, hati tak hensem buat apa kan? Hahaha xp
So Alhamdulilah sekarang ni dah masuk bulan 4, tak sabarnya nak tunggu aku sekolah pagi. penat gila sekolah petang -.- Takecare ye semuaaa, btw ramai jugak ennn single bulan ni? Siapa single kita geng okayyy :'D siapa baru lepas putus ni, jangan lah sedih inshallah jodoh tak kemana bak kata orang sekarang x)
Be happy all, xoxo :* 
Asalamualaikum, takecare, morning, byeeeee ^v^